18.-19.05.2019

IAAF

Lattelecom Riga Marathon

18.-19.05.2019

IAAF

image 001

Līdz Lattelecom Rīgas maratonam atlikušas vien 12 nedēļas! Maratonistiem, pusmaratonistiem un 10 km skrējējiem ir pienācis pēdējais laiks nopietni noskaņoties regulāriem treniņiem, lai finišā ieskrietu ar uzvaras garšu un paceltām rokām. Ņem palīgā Aleksandra Prokopčuka vai Ilonas Marheles treniņu plānu un sāc jau rīt! Tempa skrējieni, intervāli, paātrinājumi, garie treniņi un atpūtas dienas – tas viss vienā 16 vai 12 nedēļu treniņu plānā.

Ilonas Marheles treniņu plāni 42 km, 21 km (16 ned.) un 10 km (12 ned.)

Ilonas treniņu plāni maratonam, pusmaratonam un 10 km sastādīti divās intensitātēs - skrējējiem, kas sākuši skriet salīdzinoši nesen, un skrējējiem, kuri iekrājuši zināmu pieredzi garo distanču skriešanā un vēlas uzlabot savu rezultātu.

Aleksandra Prokopčuka treniņu plāns 21 km
(16 ned.)

Aleksandra 16 nedēļu treniņu plāns pusmaratonam ir ļoti intensīvs. Tas paredzēts pieredzējušiem skrējējiem, kas vēlas uzlabot savu rezultātu. Skrējējam jābūt ar salīdzinoši labu izturību un “saskrietu bāzi”. 

 
 

Seko jaunumiem

Array Sekotāji

5252 Sekotāji

Lattelecom Rīgas maratons

Sekotāji

Lattelecom Rīgas maratons

Lattelecom Riga Marathon

Skaties 360TV tiešraidi!
Pieraksties jaunumiem

Galvenais partneris

  • Lattelecom

Partneris

  • Rimi

Sponsori

  • adidas
  • WESS
  • Sportland

Organizē

  • NECom
  • Rīgas Dome